דרושים/ות נציגי שירות לקוחות למרכז המידע וההזמנות
גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל מהווים אתרי חינוך ותיירות מרכזי בירושלים המארחים מידי שנה קרוב למיליון מבקרים. נציגי השירות של הגן והאקווריום נותנים מענה טלפוני במרכז המידע וההזמנות, מקבלים את פני המבקרים בכניסה, מסייעים בקופות לפי הצורך.
תיאור התפקיד
· עבודה עם תוכנת כירטוס לביצוע הזמנות.
· תיאום ביקורי קבוצות ופעילויות מגוונות.
· מתן מידע והכוונה למבקרים במענה טלפוני בכניסה לגן.
דרישות התפקיד
· שליטה מלאה בעברית ובאנגלית. ערבית - יתרון.
· יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת מורכבת ומוכנות ללמוד תוכנה חדשה.
· סבלנות ויכולת להתמודד עם דרישות מגוונות של הקהל.
· יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
· זמינות גבוהה לעבודה בחוה"מ ובחופשות משרד החינוך.
מידע כללי:
· אפשרות קידום לתפקיד ניהול במחלקה.
· כפיפות: מנהלת שיווק.
· מיקום: גן החיות התנ"כי.
· משרה שעתית.
· המשרה מיועדת לנשים ולגברים, כאחד
· גן החיות אינו מתחייב להזמין לתהליכי המיון את כל מגישי המועמדות.
· הגשת המועמדות בצרוף קורות חיים יש לשלוח אל: jobs@jerusalemzoo.org.il בציון שם המשרה.